Effektiv dag

Idag har vi varit ute nästan hela dagen i kanonvädret. Det har verkligen känts som sommar idag. Vindarna har inte ens varit kalla. Det är inte bra att vara ledig från jobbet för jag får bara en massa dumma idéer, den ena dummare än den andra. Kom iaf på att vi skulle ta bort vår häck som vi har längs vägen och sätta tuja-häck istället så att det blir mindre insyn. Är tacksam för att Berndt har hjälpt oss att få bort häckplantorna idag, för de hade verkligen rötter som heter duga. Nu ska det bara inhandlas lite tuja-planor som ska planteras Detta har typ tagit hela dagen. Kände att jag var tvungen att klippa gräset idag med, när det äntligen var torrt i gräsmattan, så det har jag gjort ikväll. Har även tvingat mig att hinna med en snabbstädning här inne för det är inte klokt vad jord och gräs man drar in när man har varit ute och hållt på. Imorgon drar Krille, jag o syrran till Ullared. Mamma ska komma hit och passa Elsa. Hoppas på att det kommer gå bra, men det gör det säkert.


Häcken borta o några buskar mindre i blomlandet

Berndts vovve

Som vanligt.. Berndt jobbar på för fullt. Kan ni se vem som sitter i fönstret framför datorn?? Hans namn börjar på K och slutar på rille

Kommentarer
Postat av: Krille

Man ser inte att det är jag! Så det är bara spekulationer.... journalist kanske vore nått för dig?

2011-09-29 @ 21:37:41
Postat av: Anonym

Det är lätt, vem skulle det annars vara :P

2011-09-30 @ 10:51:54
Postat av: Tina

Är det papparazzi som är i farten. Men han kunde ju ha varit ute och hjälpt till.

2011-09-30 @ 23:55:52
Postat av: Karin

Det finns ju bara en som sitter klistrad på den stolen ju. Vilken tur att ni har Bernth

2011-10-01 @ 10:44:18
Postat av: krille

Va tvungen att passa Elsa...

2011-10-01 @ 11:08:46
Postat av: carro

Hon sov ju

2011-10-01 @ 11:09:31
Postat av: krille

Som sagt, jag passade Elsa!

2011-10-01 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0