Böcker är roligt...

Första halvtimmen varje dag brukar Elsa sitta inna på sitt rum och roa sig själv. När jag kollade till henne nyss satt hon och bläddrade i en bok min lilla sötis.


Hon brukar vara rätt så duktig på att stöka till med. När hon har tömt ut alla leksaker på golvet tycker hon att hon har lekt klart. Tycker det är bra att hon kan leka lite själv iaf.

Jag ska snart ta o sätta in mina linser och sedan ska jag ta på Elsa lite kläder. Idag ska vi gå på vuxen/barn grupp hade jag tänkt. Vi har inte varit där på 2 veckor eftersom jag jobbade förra veckan, så det ska bli kul tycker vi:) I eftermiddag är vi bjudna på mat hemma hos Krilles farsa och ikväll är det hockey, så dagen är fullbokad kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Vad söt hon är! Alexander har inget eget rum än.. men vi ska snart påbörja det. Hoppas ni får en bra dag! :) Kram

2011-09-28 @ 11:25:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0