Allergin is back again

Hade nästan glömt hur jävligt jag hade det i våras med allergin. Nu ikväll har jag blivit påmind igen. Näsan är igentäppt, ögonen röda o svullna. Det positiva är att jag fortfarande kan andas iaf.
Idag har jag först varit och kollat på fotboll i Nättraby när systersonen Herman spelade fotbollscup. Dessvärre gick det inte så bra för hans lag. Sedan har vi varit och kollat på hockey. Snälla Marja och Mattias har passat Elsa åt oss. Det hade gått jättebra. Känns skönt att man kan lämna Elsa utan att hon blir ledsen. Vi vann iaf hockeyn med 5-2, jippi!!
Elsa somnade redan vid halv 9 ikväll och jag funderar på att gå o göra henne sällskap snart. Jag börjar ju förresten att jobba imorgon om det nu har undgått någon. Inget jag ser fram emot, men det får gå helt enkelt. Vill ju att Krille och Elsa ska få lite tid ihop med. Jag går hem till julafton igen, så jag kan snart börja räkna ner.

Hoppas ni alla får en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas att du mår bättre idag. Lycka till på jobbet. Kram

2011-09-19 @ 12:15:16
Postat av: sandra

Usch det är inget kul med allergi. Hur gick de på jobbet? Jobbar du fullt? Såg ditt meddelande nu ja pratade med Johanna igår och bestämde 16januari börja allvaret HJÄLP :-S ska jobba 75% då. Kramar

2011-09-20 @ 06:54:09
URL: http://loprat954.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0