2 jobbdagar återstår

Då har man jobbat 2 dagar den här veckan och nu återstår det bara 2 st till. Det har gått bra att jobba, men jisses vilket dåligt minne man har märker jag, hehe.. Man får lära sig på nytt igen.
Elsa var lite ledsen när jag gick hemifrån idag på morgonen, men det hade gått bra sen.
Weronica, Elsa och jag har varit ute och sprungit 4.63 km ikväll. Det är rätt jobbigt att springa med barnvagn, men jag antar att det ger mer.
Elsa har börjat säga tack nu när man ger henne saker. Så gulligt. Ordet mamma har hon tjatat sönder, men nu när Krille är hemma har hon börjat säga pappa igen, annars har jag inte hört henne säga det på länge. Hon släktas väl på mig o kommer att bli lika pratig som mig sen, stackarn... Jag kan konsten att prata så folk får skoskav i öronen.

Skriver mer på fredag då jag är ledig!!

Kommentarer
Postat av: Krille

Jo tack jag vet att du kan det....

2011-09-20 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0