Tisdag

Idag har jag varit ledig. Vi började dagen med att gå på vuxen/barn grupp Elsa och jag. Tänkte först struntat i att gå för jag var så himla trött igår efter att ha jobbat och sen var det min enda lediga dag idag med.. Men så tänkte jag på min lilla dotter att hon behövde komma ut och träffa lite barn. Måste vara tråkigt att bara träffa sin mamma och pappa hela tiden :P Vi hade iaf en trevlig stund på vuxen/barn som alltid. Sedan har vi tagit det mest lugnt idag. Vi var och handlade lite inför 1-årskalaset som ska firas på sördag (så Karin om du hinner läsa detta innan jag hinner ringa till dig, så ska vi vara här kl 15 på sön och ni behöver inte äta innan)

Hade planerat att klippa gräset idag, men det har ju regnat emallanåt. Väldigt konstigt väder idag måste jag säga. Ena stunden skiner solen och i nästa sekund regnar det. Imorgon blir det jobb på kvällen. Längtar tills helgen då jag är 3-dagarsledig.

Tack för besöket ikväll Jennie!


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Hej, fyller hon redan ett år. Man fattar inte vart tiden sprunigit iväg, betyder alltså att min oxå snart fyller.

Vi har haft det underbart skönt, vi åkte med Ving. Vi va på Rhodos, hotellet hette Sunwing Resort i kallithea, tro det bara finns ett sånt på Rhodos för det ör ju inte så stort. Men rekommendera det start, jätte bra för barn fanns mycket att göra för de. 3 poolområden med mycket barn grejjer till de, vid varje poolområden fanns det minst 2-4 pooler att vara i. Fanns miniland där det fanns akgtiviteter för barnen, nu va ju theo för liten, men rita klippa klistra. Minidisco och shower på kvällen (vi va aldrig på sånt). SUPER go mat (och jag är jätte kräsen), hade inclusive vilket innebar frukost 7 dagar, 5 dagar middagsbuffe och 5 kvällsbuffer.Helt förundrad över att de kan laga så god mat i en hel vecka och varierat. Theo åt som en häst, äter allt nu. Bajjade 4 gånger om dagen pga all mat han åt!!!!! Bra mat för barnen mycket att välja på. Så reser ni så kommere ni inte ångra det. Vi fundera redan på att boka igen.

Hur har du det på jobbet? Inget nytt?

/Sandra

2011-10-12 @ 21:45:54
URL: http://loprat954.blogspot.com/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åh snart blir hon ju 1 år! Vad ska ni bjuda på för mat? Måste me börja planera snart känns det som! Kram

2011-10-13 @ 15:03:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0