Kort inlägg

Blir bara ett litet kort inlägg, då jag är trött...
I fredags blev det en heldag i Ullared med mkt shopping. Igår jobbade jag kvällen och kom inte ifrån jobbet förrän 21.50 så jag kom sent i säng. Inte blev det bättre av att Elsa vaknade vid halv 5 idag och ville ha välling. Jag skullle ju upp 1 h senare, så det var ju knappt ngn mening att somna om. Kom ifrån jobbet lite tidigare idag, men väl hemma var jag så trött så jag stupade i säng en timme. Välbehövlig vila, men jag är redan trött igen. Imorgon är det jobbdags tidigt igen och sen är jag ledig i 2 dagar. Hade tänkt att kolla på en film ikväll, som jag köpte i Ullared, men den får nog vänta tills imorgon känner jag.

Nä, nu ska jag kolla lite andra bloggar innan jag lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så roligt med Ullared :D Vill me dit!

Jobbigt med sömnen, hoppas att du hinner vila upp dig riktigt när du är ledig 2 dagar sen!

Kram

2011-10-03 @ 10:51:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0