Häckdag

Idag har Elsa och jag varit på vuxen/barn grupp och träffat andra barn. Idag blev det mkt sång och musik. Elsa fick spela på en trumma och spela triangel:) Under tiden vi var där höll Krille och Berndt på att köra gamla kvistar och grenar till tippen.
I eftermiddag har vi planterat den nya häcken, som Krille var och köpte tidigare idag. Det blev riktigt snyggt när den kom på plats. Vi har dock lite häck kvar att ta bort och nu när riset kom bort kan vi plantera där under med längs staketet. Jag har tagit bort ett par gamla tallstubbar och känner mig riktigt trött och nöjd med dagen nu. Jag hoppas på fint väder imorgon med, så vi kan fortsätta med resten.
Här inne ser det för jäkligt ut, men varför är det så mkt roligare att hålla på ute än inne? det blir bara en snabbdammsugning här inne ikväll, så vi får bort det värsta. Mkt jord och gräs inne nu igen, när man har varit ute.





Kommentarer
Postat av: jennie

Snyggt! :)

2011-10-04 @ 20:54:13
Postat av: Tina

Det ser jättefint ut. Vad duktiga ni är.

2011-10-04 @ 21:31:57
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Så fint ni bor :) Kram

2011-10-07 @ 12:38:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0