Städat och kollat på hockey

Idag har vi putsat alla fönster på nedervåningen. Känns himla skönt att ha det klart. Sedan fick jag en dum idé som vanligt. Elsa behöver ett rum till för att få plats med sina leksaker, så vi har flyttat upp datorerna uppe. Är väldigt sugen på att tapetsera om gamla datorrummet och byta golv. Klart att Elsa vill ha lite barntapeter ju. Behöver åka till IKEA och handla hem lite hyllor till hennes nya rum. Sedan vill hon såklart ha Tv och Dvd på sitt rum, hehe... Ja, vi får se hur det blir. Vi får ordna lite i taget. Jag är ju ledig imorgon med, så får fortsätta att fixa lite här inne då. Jobbar endast tisdag och sedan är jag ledig ons och tors, så jag tänkte att jag skulle få upp stakarna då eftersom jag jobbar helgen.

Har hunnit med att kolla på hockey idag med. Det var kul att se nyförvärvet. Han var duktig. huvudsaken var att vi vann matchen iaf.


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad duktiga ni är. Skönt att ha ett lekrum till henne och eftersom ni har plats så blir det ju kanon. Fint med stakarna i fönstret o sen kommer det kulor i granen. Ha, ha. Kram på er alla 3.

2011-11-22 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0