Borde lägga mig...

Då har man jobbat kväll igen då. Det var en hel del att göra på jobbet. Borde gå och lägga mig snart för jag börjar ju kl 7 imorgon igen. Jag hoppas att mina nya mobil kommer imorgon. Har beställt en ny mobil enbart för att kunna spela Wordfeud, haha. Det går ju inte att spela på min Nokia... Kommer behålla min Nokia ändå eftersom jag trivs med den så bra. Ska bara använda den nya, som spelmobil. Har man en gång testat Wordfeud blir man ju fast.

Nä, nu ska jag göra mig i ordning för sängen. Elsa ligger redan i vår säng och sover så gott.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad roligt att det har börjat släppa med att hon har tagit sina första steg. Kan ni skriva ut det kortet som är här på sidan på Elsa med klänningen o rosen om det är ett liggande kort. Behöver ett svart/vitt kort till på henne till min ram med 3 kort.

2011-11-06 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0