40-årskalas

Nu har man jobbat sina 7 dagar som jag hade. Är ledig i 3 nu. Ska bli så skönt. Igår var vi på kalas hos Noah och Tim. Tim fyllde ju 2 år 25 okt o Noah fyllde 5 år igår. Oj vad tiden har gått fort. Kommer ihåg när jag o Krille bar Noah vid hans dop. Känns inte alls som det var längesedan men det är ju snart 5 år.
Idag fyller syster Weronica 40 år, så ikväll ska det partajas!! GRATTIS Weronica!!!!

Krille och jag har precis varit ute en runda och trotsat regnet. Elsa behövde sova och hon somnar lättast när man är ute och går med henne. Nu sover hon gott ute på altanen. Borde egentligen plocka i ordning lite här inne, men känner inte för det just nu. Är fortfarande lite trött. Natten till igår fick jag bara sova 2 h nämligen. Somnade vid 4 och sen ringde kl 5.50 när jag skulle upp o jobba.  Inatt har jag nog sovit 10 h, med undantag för en vällingpaus.
Annars flyter allt på rätt bra just nu.



Bild som Krille valde. Grattis syrran!!!!

Kommentarer
Postat av: Krille

En väldigt bra bild tycker jag :D

2011-11-19 @ 12:56:10
Postat av: Anonym

Va snällt, var det den bästa ni hade??

2011-11-21 @ 14:32:33
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Vad roligt med kalas :D

2011-11-23 @ 14:47:59
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0