Tisdag

Idag har vi mått bättre, men vi har dock varit inne hela dagen. Har känt  mig så trött, men ändå inte kunnat sova. När Elsa har sovit har jag legat och kollat på ett avsnitt av Tre Kronor istället.
Från att ha hatat välling gillar E det numera. Vändningen kom igår. Vågade bara ge henne 40 ml igår, men idag har hon druckit 100 ml. Ska öka på det imorgon. Jag är fortfarande feg för att ge henne mat efter det som har hänt tidigare. Nu känns det iaf som att det ska gå bra att jobba en helg i sommar. Krille ska nog klara att ge henne mat. Har lite bröstmjölk i frysen med som han kan ge i värsta fall. De ringde förresten från jobbet idag. De håller på att lägga höstschemat nu och undrade om jag hade några önskemål. Nu känns det som om hösten är väldigt nära helt plötsligt. Känner inte alls för att jobba, men samtidigt vill jag att Krille ska vara hemma lite med så att Elsa känner igen sin pappa. Kan inte påstå att hon är mammig iaf. Hon struntar fullkomligt i vem som bär henne eller var jag är. Det är ju bra det. Får hoppas att hon inte blir som jag var:P

Bara 3 dagar kvar nu till Krille kommer hem. Får hoppas att man har sluppit förkylningen till på fre iaf då vi åker på kryssning tillsammans med syrran och hennes familj. Hoppas att vi får fint väder, men det tror jag knappast. Jag brukar ju inte ha tur direkt. Nä, nu ska jag kolla upp lite annat på datorn innan E vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0