Mammamma

Idag har min lilla plutta sagt mammamma några gånger. Låter så gulligt. Krille är lite avundsjuk bara :P

Har precis varit ute och gått med Weronica 50 min. Tog hundarna med mig ikväll. Krille var hemma med Elsa. Var rätt trött under promenaden, men så har vi hållt på med olika saker hela dagen. Jag har t ex putsat några  fönster (som såg för j****ga ut sen när solen lyste på dem), grävt lite runt roten, slängt ris i släpvagnen som Krille var och lämnade. Krille har klippt gräset och trimmat det idag. Ikväll kom världens bästa pappa och hjälpte mig med roten där ute. Han och Krille höll på i över 2 h. Nu är det inte så mkt kvar som sitter fast, så imorgon ryker nog resten skulle jag tippa. Det var mkt jobb för att ta ner en buske. Om det är fint väder imorgon är det nog inte omöjligt att vi börjar måla taket där uppe.

Nä, ska hoppa in i duschen nu innan det blir sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0