Äntligen fredag

Ja, då har fredagen äntligen kommit. Elsa somnade vid kl 10 och sover fortfarande. Tänkte att hon kunde vakna snart så jag hinner ge henne lite mat innan det är dags att hämta hem Krille. Kl 12 ska vi vara ute på Verkö nämligen. Känns lite dumt att väcka henne bara för hon sover så dåligt nu för tiden. Igår sov hon bara en gång på hela dagen och det var mellan halv 1 och 2. Då passade jag på att klippa gräset.
Ikväll bär det av till Polen. Tänkte jag skulle ta med kameran om jag kommer ihåg den. Har nämligen inte börjat packa än. Tänkte jag skulle ta min stora resväska så man kan köpa hem mkt i shopen :P Blir inte så tungt att rulla det på hjul nämligen.

Mitt lilla hjärta idag:


Lite röd runt munnen, men man kan väl inte bli annat när det ständigt är blött av dregel... Än så länge har inga tänder dykt upp och jag tycker det ät rätt skönt ändå. Såg att jag fick min första tand i juni, så kanske kommer det ngn snart (det skiljer ju bara 5 dagar mellan våra födelsedagar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0