7 mån

Tiden går och min lilla plutta är hela 7 månader idag. Hon kan sitta rätt så stadigt nu. Hon blir stadigare och stadigare för varje dag som går. Idag har vi varit på vuxen/barn grupp på förmiddagen. Vi funderar även på att gå imorgon med. Skulle behöva åka in till stan inom de närmsta dagarna och köpa lite nya tröjor till mig. Lyckas aldrig köpa ngt till mig utan kommer alltid hem med kläder till Elsa istället. Förstår inte att det ska vara så svårt. Längtar till 23 juni nu, för då börjar Krille sin semester. Ska bli skönt att få ha honom hemma lite igen. Till hösten är det ju han som ska gå hemma och lata sig och jag ska knega. Får väl se hur det går.

Så Krille, nu har jag skrivit ett litet inlägg som du önskade :)






Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis Elsa på 7-månadsdagen. Nu är det inte så länge kvar till jag kommer ner till dig. Ska bli så mysigt. Kramar Farmor

2011-05-17 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0