Vilken härlig vårdag!

Idag har det ju verkligen varit kanonväder. Jag har tagit en tur med Bella och Elsa. Vilken skillnad det var att gå med en hund. Bella var ju riktigt väluppfostrad. Gick bredvid barnvagnen hela tiden och brydde sig inte det minsta om andra skällande hundar. Om en stund blir det att ut och gå en runda igen. Weronica ringde nyss och frågade om jag ville med ut och jag är ju inte den som säger nej till en promenad. Tråkigt att bara inte magen kan bli mindre när man går. Jag tappar vikt, men magen har envist bestämt sig för att stanna kvar i all framtid.

Köpte en sån fin jacka till Elsa idag. Lite stor än, men hon hinner väl växa i den till våren------>



Så här gott är det med mat:





En sötnos:




Kommentarer
Postat av: tina

Sån sötnos. Vilken fin jacka och vilket matvrak. Snart ses vi igen.Kram till er alla.

2011-03-09 @ 20:57:01
Postat av: Tina

Hej Nu har jag beställt en mössa i rosa till Elsa. Skickar den när jag får den. Kram

2011-03-11 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0