Onsdag

Tröttheten gör sig påmind rejält idag. Det är klart att är man vaken 1-2 ggr per natt dag in och dag ut, så måste det väl sätta sina spår. Sen tror jag att vädret har en betydelsefull roll i det hela. Är det soligt ute får man allltid mer energi. Jag har iaf nedräkning till fre då Krille kommer hem. Jag hoppas på att kunna få mig en sovmorgon på lördag:) Krille är ju morgonpigg, vilket jag inte är.
Jag undrar jag om våren är på väg hit snart? Tänkte jag skulle inhandla en gungställning till Elsa snart. Ngn som vet var man kan köpa en sån vanlig i metall? Det verkar bara finnas i trä överallt... Idag skulle ev. Oscar komma hit en runda för han slutade tidigt i skolan. Kanske kan vi ta oss ut på en shoppingtur sen om man känner sig piggare då.



Och så en bild på vovvarna som fyllde 5 år 27 feb:


Kommentarer
Postat av: Karin

Granngården har i metall.

2011-03-02 @ 10:14:29
Postat av: sandra

Jem och fix har i metall med 3 olika gungor på. Vi har en sån jätte bra för man kan byta ut när man tex inte behöver bebisgunga sen

2011-03-02 @ 16:58:45
URL: http://loprat954.blogspot.com
Postat av: tina

Maxi brukar ha en i stål och med tre gungor så man byter bara ut den ena gungan till en babygunga. Den är jättebra den sortens gunga.

2011-03-06 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0