Lördag

Igår passade vi på att storstäda här hemma. Hoppas att det är damm jag är allergisk mot och inte hundarna. Tyvärr var jag lika pipig i andningen inatt ändå..
Nu när det har varit soligt ute i några dagar har man sett hur skitiga fönsterna är. Har putsat hälften av våra fönster på nedervåningen idag. Tänkte passa på nu när det är lite sämre väder idag. Frös om fingrarna när jag stod ute och putsade, så jag fick ta en paus. Får ta resterande fönster om en stund. Krille passade på att gå en liten runda med Elsa ute och hon somnade direkt. Nu ligger hon och sover så gott ute på altanen.

Kollade förresten på hockey igår och åt tacos. Weronica, Agnes och Marcus var här. Vi vann hockeyn mot Visby, så nu väntar kvalserien till Allsvenskan. Tror inte det kommer gå så bra för oss där, men det är inte dåligt att ha tagit oss så långt. Det bästa av allt är att Nybro och Kristianstad redan är utslagna:)

Ikväll blir det melodifestivalen för vår del tror jag. Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0