Hemska nätter

I lite över en veckas tid har jag vaknat på nätterna av att jag har svårt att andas. Det piper i varje andetag jag tar. Inatt fick jag nog. Ringde till vårdcentralen idag på morgonen, för jag ville ha Bricanyl utskrivet. Hon på vårdcentralen tyckte att jag skulle komma dit, så jag fick en akuttid. Förmodligen har jag allergisk astma, men jag ska bli kallad för att göra spirometri. De tog ett blodprov där de kollade om jag var allergisk mot pälsdjur och kvalster. Ska bli intressant att se provsvaren sen. Fick iaf Bricanyl och ett kortisonnässpray eftersom jag ständigt är täppt i näsan. Jag tror ju att jag reagerar mer på mina hundar nu, när jag ständigt är hemma. Tänkte lämna bort dem en kortare period och se om min andning blir bättre. Tror att mamma kan ha dem i 5 dagar iaf med start på fre. Känns inte alls kul att man kanske inte kan ha kvar hundarna längre, men vad gör man. Får hoppas på att det är ngt annat jag är allergisk mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0