Där satt den!

Vilken dag igår. Jag skulle till syrran för att passa hennes barn, så hon kunde gå på hockey. Jag följde hockeyn där via datorn och tro det eller ej, men vi vann mot Tingsryd. Är det ngt lag man vill vinna över, så är det just Tingsryd. Vilken lycka!! Krille ringde hem igår och sa att han var tvungen att gå en brandutbildning i Gbg i 4 dagar nästnästa gång han kommer hem. Han ville att jag och Elsa skulle följa med, så nu ska vi kolla upp om det går att boka om hans rum på hotellet till ett större med dubbelsäng. Vet visserligen inte vad jag och Elsa ska göra själva om dagarna för han är på utbildning mellan 8-16 varje dag. Någon dag kan man ju gå på stan, men orkar nog inte göra det 4 dagar. Synd att man inte känner ngn längre som bor i Götet. Vi har inte bestämt oss om vi ska köra upp eller ta tåget. Vet inte hur bekvämt det blir för Elsa att sitta i bilbarnstolen så länge och åka. På tåget kan man ju röra sig mer fritt. Blir det att vi tar bilen iaf, så får vi ta en runda runt Ullared på hemvägen och då kan jag ju kolla om gungan :) Imorgon står Krilles båt stilla här i K-na och då ska jag och Elsa få gå ombord i 3 h och hälsa på. Från det ena till det andra, men chefen ringde runt till alla f-lediga igår och frågade när vi skulle börja jobba. Bestämde att jag ska jobba 19 sept-23 dec. Krille får vara lite pappaledig då. Sedan går jag hem ett tag igen. Ska jobba ngn helg i sommar med ev. Jag som trodde att jag skulle få vara hemma med min lilla plutt i all framtid, men hon börjar bli stor nu.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej mig har hon inte ringt! Känns både och antingen är man bortglömd eller ska ja va glad så ja kan vara hemma länge! Usch ska man börja tänka på det nu :-( vill inte börja!

2011-03-24 @ 13:49:02
URL: http://loprat954.blogspot.com
Postat av: Tina

Hej vad mysigt det låter att åka till Göteborg. Att du inte ringer till Lina och hör med henne för hon är ledig på onsdagar. Ni kan väl hitta på något. Jag får väl passa henne lite när jag kommer ner så du kan rycka in och jobba. Men ev åker jag till eva o krippe den första 17-19 juni för att sen komma tillbaka till er. Så vet du. Ha det bra och kram till er alla

2011-03-24 @ 18:41:23
Postat av: Marita

Hej Carro! Du får passa på att åka o hälsa på Daniel i Trollhättan (7 mil bara) och se hans nya fina lägenhet! Sen är det en fin stad att besöka med slussarna o Göta Kanal:))

2011-03-26 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0