Nästan 7 kg

Idag har Krille målat första lagret med färg uppe. Stängde dörren till sovrummet och Elsas rum innan. De är de enda rummen som det går att vara i nu. Resten av huset stinker färg. Har inte bestämt mig än om jag ska sova hemma inatt eller om jag o Elsa ska sova hos ngn annan. Vet inte var vi ska sova bara.
Har varit på BVC idag. E väger numera 6920 g och är 66,5 cm lång. Tänk att hon har vuxit hela 18,5 cm sedan hon föddes. Hon fick träffa läkaren idag med, men hon tyckte att vi skulle avvakta med att göra ett allergitest.
Är det för kallt att sova i tält förresten? Inte för min del utan jag tänker på Elsa.... jaja får se hur natten löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0