Lördag

Igår kväll var jag så trött så jag höll på att somna när jag ammade Elsa vid 20.30. Gick till sängs kl 22 sen iaf och somnade nog med en gång. Elsa vaknade första gången vid 00, men somnade om efter ett tag. Sedan vaknade hon vid 2 igen och har hållt på att böka runt i sängen till kl 7 idag på morgonen. Då somnade vi äntligen en stund, men kan säga att jag är långt ifrån pigg nu. Elsa sover redan igen. Kan förstå att hon var trött.

Idag ska vi nog bara vara hemma och ta det lugnt. Tror att Oscar skulle komma till oss lite senare. Hade velat komma iväg till stan för att beställa ett nytt halsband. Mitt fina Elsa-halsband har blivit helt grått. Jag har väl använt det för mkt. Tänkte jag skulle beställa ett i äkta silver. Var inne på Guldfynd för 2 veckor sedan, men halsbanden var slut och skulle inte komma in igen förrän i slutet av Juli. Tycker det är länge att vänta. Kom på att man kan ju alltid gå in på Hallbergs guld och kolla där, men de stänger väl vid kl 13 idag skulle jag tro. Får ta mig en runda dit nästa vecka.

Nu är hundjäklarna ute och skäller på ngn/några hör jag. Blir så trött på dem ibland. Inatt hade de ätit papper som de hade fått tag i så det såg ut som sjutton här inne. Inte nog med det så hade de skitit ca 100 högar och kissat en gång med.. Ja, vad ska man säga... Jäkla hundar eller jäkla matte... Tycker de ska klara sig om natten även om jag släppte ut dem sista gången vid 22 igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0