Tosia bonnadan

Idag blir det en sväng till Tosia. Elsa sover nu, men så fort hon vaknar drar vi till Elsas farfar som bor i Ronneby. Därefter blir det en sväng på tosia. Tror inte jag ska handla något speciellt, men man hittar väl alltid ngt skulle jag tro.
Igår var Krille och jag en runda i Kristianopel och fikade på Sött & Salt. Så mysigt att sitta där.

Håller på att kämpa med att trappa ner amningen. Jag har nu kommit så långt att jag bara ammar mellan kl 00-07. Jag hoppas på att nätterna ska bli bättre sen när jag inte ammar och att hon sover åtminstone till kl 6. Som det är nu vaknar hon hela tiden trots många mål mat per dag. Inget verkar hjälpa. Jag ger henne alltid välling kl 21 och sedan somnar hon runt 21.30-22.00. Framåt 00 vaknar hon igen och är pigg. Jag ska inte klaga. De finns de som har det värre. Är glad att jag har kunnat amma så länge som jag har gjort iaf. Hade kunnat fortsätta längre, men jag känner att hon börjar bli stor nu och snart är det ju dags för mig att börja jobba med. Orkar inte med så många fler vakna nätter. På snart 9 månader har hon bara sovit 1 hel natt. Det var en natt då hon hade feber efter vaccinationen.

Nä, nu ska jag plocka ihop lite mat till Elsa, som vi ska ha med oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0