Snart höst

Tycker det känns som om sommaren snart är över. Beställde lite höstkläder igår, men tyvärr var mkt kläder slut som jag ville ha. Den här fina pippikoftan köpte jag iaf. Ser så mysig ut att ha sen när det blir lite kallare ute.



Hoppas den är lika skön som den ser ut att vara.

Idag har vi tagit det mest lugnt. Jag har rensat lite ogräs ute i gången och sedan var vi iväg och handlade färg. Det blev en ny 10-litershink, så nu har vi minsann att måla. Köpte en ogräsbrännare med förresten, så Oscar är ute och leker med den nu. Krille har målatvättat och skrapat lite.

Elsa växer för fullt. Hon börjar bli stor nu. Vill stå upp hela tiden helst.




Kommentarer
Postat av: sandra

Hej vart har du beställt kläderna? Ja letar efter en pippi tröja till mig. Kram Sandra

2011-07-23 @ 07:35:22
URL: http://loprat954.blogspot.com
Postat av: Tina

Vilken fin kofta. Ser jätteskön ut. Vad stor hon har blivit bara sen jag åkte där ifrån. Kram till er alla

2011-07-26 @ 10:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0