Onsdag

Bara 2 veckor kvar av Krilles semester snart. Vill inte att den ska ta slut...
Igår var jag och Oscar ute och cykelorienterade lite. Trodde jag skulle avlida i värmen när vi cyklade uppför alla backar mot Torhamn. Senare på kvällen kom W och Agnes hit och spelade kort och pratade lite skit. Agnes hade bakat en mkt god kladdkaka som vi åt. Idag har vi verkligen inte gjort någonting. Det har småregnat lite ute, så vi har hållt oss inne. Har skrivit en uppsats åt Oscar eftersom han ligger efter i svenskan. Nu har han nog typ bara 6 saker kvar att göra innan sommarlovet är slut. Tänk vad snäll jag är, som gör en massa skolarbete åt honom...

Nä, nu ska jag underhålla Elsa ngn timme innan det är dags för henne att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0