Jobbat

Har jobbat i 2 dagar nu. Det har gått bra, men idag var det mkt att göra så jag hann inte ens äta eller ta rast. Dessutom jobbade jag över en halvtimme. När jag kom hem möttes jag av en jätteglad flicka i fönstret. Hon sken upp när hon fick syn på mig. När jag kom in genom dörren hade hon blivit ledsen för att hon inte såg mig längre. Hon är ju för söt. Imorgon jobbar jag kväll. Sedan är jag ledig till 19 sept då allvaret börjar. Krille ska vara pappaledig då. Lite orolig är jag allt då Krille inte stiger upp på morgonen. Idag när jag ringde hem när jag hade slutat fick jag veta att Elsa hade vaknat innan Krille idag och att hon säkert hade varit vaken en kvart innan Krille vaknade. Krille hade hört henne lite men tänkt att snart tar Carro henne. Inte förrän senare hade han kommit på att jag jobbade. Inatt var hon vaken rätt mkt, så jag är rätt trött nu. Fick ju inte sova så mkt.

Nä,, nu måste jag gå och lägga tröttisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0