Ingen färg...

Fortfarande ingen målarfärg. Ringde till Bengts färg igår och då sa de att de skulle bryta den nya färgen så att den blev som den gamla. Färgen skulle vara klar idag. Har inte hört av dem idag, så jag ringde dit vid 17-tiden. De var fortfarande inte klara med färgen. De klarade inte att bryta den, så de hade fått måla lite på en brädbit och skickat upp den till Jortun. Hoppas på svar imorgon. Det är ju hopplöst. Jag ska jobba i fre, lör o sön o då blir det inget målande alls och nästa fredag åker ju Krille ut och jobbar så man vill ju gärna hinna måla så mkt som möjligt innan. Det fattas bara att det blir regnväder sen när vi väl har fått färgen.
Krille och jag har klippt halva gräsmattan var idag. Krille har målartvättat altanen medan jag har rensat rabatterna lite. Trappan har blivit målad idag. Ja, lite har vi hunnit med minsann.

En bild från frukostdags idag. Elsa har Maritas klänning på sig:)

Kommentarer
Postat av: Tina

Oj vad duktiga ni är hoppas nu att färgen bara kommer också för det är ju alltid skönt när det blir klart. Jag ringer nog till er ikväll och hör hur det är med er. Hon är så söt Elsa o vilken fin klänning hon har på sig. Kram till er alla.

2011-07-28 @ 10:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0