Bryggdans

Ikväll ska vi på bryggdans i Kristianopel. Vädret är ju kanon, så jag hoppas på en toppenkväll med glass och lotter. Igår reste sig Elsa upp helt själv för första gången mot babygymet. Eftersom jag är så dålig på att skriva ner datum skriver jag det här, så det är mest för min egen skull jag skriver ner det. Idag på morgonen såg vi att 2 tänder var på väg upp där nere. Hon är verkligen sen med att få tänder. Tur att man knappt ammar längre.

I lördags när vi skulle börja måla med den nya färgen märkte vi att den färgen inte alls var lik den gamla. Det var samma fägkod på båda burkarna, men färgen var mkt grönare i den nya. Åkte ut till Bengts färg idag och de skulle höra av sig när de hade pratat med Jotun. Ev. får Jotun åka ut till oss och kolla hur vi ska göra. Har ju målat hela garaget nästan och man vill ju inte ha en annan färg på huset. Vi hade båda färgburkarna med oss till Bengts Färg och de såg ju med att färgerna inte var samma. Snacka om otur. Vi som skulle ha målat i helgen och idag. Hoppas man får ngn ersättning.

Ha en skön måndagskväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0