Tisdag

Det blev ingen uppdatering här igår på kvällen. Vi kollade på några avsnitt av Tre Kronor istället. På IKEA blev det billigt. Hittade knappt någonting. Idag har Krille varit duktig o tvättat bilen. Jag har bara plockat i ordning lite här inne och tvättat några maskiner. Fattar inte att det med en extra i familjen kan bli så mkt tvätt. Tycker tvättkorgen ständigt är full.
Har precis pratat med Iris en liten stund. Hon ska komma hit och hälsa på ngn dag nästa vecka. Vi ska ut och gå en liten runda. På torsdag ska jag vara med Marja och på fre blir det vägning. Det är bra att nästa vecka är uppbokad eftersom Krille jobbar. Ingen annan som vill träffas o ut o gå? Jag är bara upptagen 3 av 14 dagar.

Har börjat förbereda lite inför dopet. Vi har bara bjudit föräldrar, syskon och syskonbarn med familj. Kommer alla blir vi ändå 43 personer. Blir kall mat kan jag säga för det går ju inte att laga varm mat till så många personer. Kan avslöja att vi ska göra egna smörgåstårtor.

Imorgon ska vi passa Tim en stund medan Karin och Noah ska till tandläkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0