Nice day

Idag känner jag mig duktig. Jag började dagen med att städa hela huset medan Krille underhöll Elsa. Sedan har vi varit i stan en runda. Jag har hämtat ut Jannies och Hermans present som jag beställde på bohlins förra veckan. Var och hämtade ut mina linser. Sedan hamnade jag på Hm en runda. Skulle egentligen bara köpa lite nya pyjamaser till Elsa då jag tycker stl 56 börjar bli litet. Slutade med att jag handlade 2 pyjamaser, en långarmad tröja, en jeanskjol och en jeansväst. Håller redan på att tvätta upp kläderna så jag får ta ett kort en annan dag. Måste visa den söta kjolen och västen nämligen. Det blev en runda på Maxi med på hemvägen. Skönt att handla upp ett lager nu innan Krille åker ut o jobbar igen.
Har även hunnit slänga ihop lite mat som alldeles snart är klar, spaghetti och köttfärssås. Kvällen kommer bestå av mys framför tv:n med bästa Krille och Elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0