Lite i taget...

Idag har jag hunnit med en del här hemma. Har duschat, städat övervåningen, tvättat, strykit och lagat mat. Låter kanske inte som så mkt, men med en liten plutt som vill bli buren hela tiden hinner man inte så mkt. Får tacka lillebrorsan Oscar som har hållt ett öga på Elsa medan jag har gjort allt.
Funderar på att vänta med att städa här nere tills imorgon. Tycker bättre om att städa när det är ljust.

Bara 4 dagar kvar till Krille kommer hem. Halvtid nu då med andra ord. Tycker det har gått rätt bra att vara själv hemma, men det blev lättare när Oscar kom hit. Han har fått den stora uppgiften att ta hand om hundarna. De behöver ju komma ut lite med.

Har blivit tokig i allt som är stickat. Det är bra att ha en mamma som har en garnaffär. Häromdagen fick Elsa lite nytt av mormor:



Har önskat mig en Pippi-tröja med som hon ska sticka upp.

Kommentarer
Postat av: Linda

Å, vilka fina tröjor.

2011-01-03 @ 20:11:10
Postat av: Linda

Har du sett Barbarpapaväskan i Netto-reklamen, tänkte på Elsa när jag såg den.

2011-01-03 @ 20:13:43
Postat av: Marita

Vilka fina kläder!

2011-01-03 @ 21:26:53
Postat av: tina

Vilka fina tröjor din mamma har gjort och vad duktig hon är. Elsa blir nog jättesöt i dem. Kram

2011-01-04 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0