En promenix blev det

Idag sov vi riktigt länge. Elsa vaknade vid kl 5 och 8.30 och sedan sov vi vidare. Jag steg inte upp förrän kl 11 och vid 11.30 fick jag väcka Elsa då W ringde och frågade om vi skulle ut och gå. Det blev en timmes promenad iaf. Var riktigt skönt väder ute. Idag visade vågen 55.0 kg. Kan tänka mig att tappa ett par kilo till och sedan räcker det. Det tråkiga är att jag kommer gå upp lika fort igen sen, när jag slutar amma.
Idag är det hockey mot Olofström, så jag får väl följa matchen via swehockey.se. I onsdags vann vi borta mot Nybro. Kändes riktigt bra, för är det ett lag jag vill vinna över, så är det just Nybro. Det är ändå typ 14 år sedan jag bodde där.

Nä, nu börjar damen bli lite otålig i sin babysitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0