Slö dag

Idag har Elsa och jag varit borta på Jämjö vc och träffat förädrargruppen igen. Elsa var lite kinkig då hon inte hade sovit innan. Hon somnade iaf sista halvtimmen när vi var där. Brydde mig aldrig om att väga henne idag för jag tyckte det var synd att väcka henne. Har ju ändå en tid nästa fredag så jag får väga henne då.
Har inte gjort ngt vettigt alls sen idag för jag var rent ut sagt skittrött i em. Slutade med att både jag och Elsa somnade i sängen. Krille ska snart iväg på hockey, så jag får sitta här hemma o följa matchen på datorn.
På söndag är det ju dop. Har ringt idag och fixat så vi får komma och duka dagen innan. Kan säga att jag inte känner mig så stressad längre. Nu är det bara jag som ska hitta några skor att ha på mig på dopet. Elsas dopklänning var vi och fixade igår. Var hos Linda och lånade Jannies och Mandas dopklänning (tror att de har använt den iaf). Känns onödigt att slänga pengar på ett plagg som de bara ska använda ngn timme och aldrig mer igen. Imorgon kommer Krilles mamma ner hit från Kiruna och på fredag kommer Krilles bror med familj från Kungsbacka hit så det blir fullt hus här hela helgen. På lördag blir vi extra många då mamma och Percy ska komma hit och hjälpa mig att fixa smörgåstårtorna.

Kommentarer
Postat av: Pia Agneryd

Vad rolig dina inlägg är. kommer definitivt läsa på din blogg igen! :) Ha en rolig dag (:

2011-02-22 @ 01:43:05
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0