Mer motion

Ja, den där bilden var verkligen inte bra att se. Ringde och frågade Weronica nu ikväll om vi inte kunde ut och gå. Snäll som hon var följde hon och Lisen med mig ut på en 50-min runda. Med andra ord har jag varit ute och promenerat i 2 h idag. Tänk om man kunde göra det lite oftare.
Tycker jag känner mig riktigt trött nu, så jag funderar på att lägga mig snart om Elsa också vill sova dvs. Det märks att hon är mer med nu. Jag får inte surfa på mobilen ifred längre utan hon kommer där med sina små händer med. Just nu sitter hon och river sina naglar in i min handled. Känns sådär kul. Att man kan ha så vassa naglar.

Nä, nu säger vi godnatt här från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0