Kroppkakor och hockey

Idag har jag varit hos pappa och ätit kroppkakor. Sedan har pappa och Lisbeth passat Elsa när jag var på hockey. Var ju meningen att mamma skulle haft Elsa idag, men hon åkte ju på maginfluensa i fredags. Vi vann på hockeyn, så nu är jag lycklig:) Hade vi förlorat hade jag nog inte kunnat sova inatt. Att man kan bli så arg över en förlust.. Konstigt nog är jag ingen dålig förlorare, när jag spelar spel själv. Det blev förlängning dock, så Elsa fick stanna hos pappa 1 h längre än beräknat. Hon hade varit lite ledsen. Hon var nog väldigt trött med, för hon har sovit sen vi körde från pappas och det är snart 2 h sedan. Får hoppas att hon sover inatt med. Hon lär väl vakna nu till 22 för det är matdags då igen. På tal om mat gick det jättebra att ge Elsa smakportion idag. Började ju för en vecka sedan att ge potatis och morot. Hon har mest grimaserat illa och sedan har tungan puttat ut maten lika fort. Idag gapade hon och åt minsann. Hon var mest irriterad när jag inte gav henne mat tillräckligt fort. Ja, hon börjar bli stor nu min lilla plutt. Snart dags att planera in nr 2 snart va? :P Skojar bara. Det får nog allt dröja några år:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0