Glad :)

Idag började jag dagen med att lämna Krille på båten. Sedan blev det hem en stund innan vi körde bort till BVC. Min lilla plutt vägde idag 5350 g och var 60 cm lång. Idag pekade hennes tillväxtkurva rakt uppåt vad det gäller både längd och vikt. Blev så glad. Vad det gäller mjölkfri gröt, så är det nog bara vissa speciella affärer som har det, men hon tyckte att jag kunde börja lite smått med potatis och rotfrukter istället. Ska in till stan vid halv 4 idag och käka Thaimat med ett par från 58:an. Ska bli kul att träffas, för det var evigheter sedan sist. Ska se om jag inte kan köra inom Coop på hemvägen och kolla vad de har för mat där. Kollade ju Maxi igår, men de hade ju ingen gröt. Gör ett sista försök att försöka hitta mjölkfri gröt. Har inte Coop det tänker jag börja ge henne potatis.
Måste snart försöka få i Elsa lite mat innan det blir att köra igen. Hoppas på att det finns gott om parkeringar i stan. Kom på att jag inte har några småpengar till parkeringsavgiften, så jag får se om jag kan låna lite från Elsas spargris så länge. Tror hon inte tar illa upp. Får väl ge henne lite ränta när jag betalar tillbaka:)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du har väl fri parkering?

2011-02-18 @ 16:20:15
Postat av: caro

Har inte förnyat tillståndet för i år än

2011-02-18 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0