Dålig uppdatering

Har egentligen inget roligt att skriva här längre. Funderade ett tag på att ta en paus från bloggen, men jag vet att det är roligt i framtiden att gå tillbaka och läsa vad man gjorde. För minnet är ju inte det bästa. Imorgon har jag typ glömt vad jag gjorde idag.

Krille har iaf kommit hem idag från sjön, så nu stannar han hemma i 2 veckor. Jag är lite smått irriterad för att vi fick räkningen på varmvattenberedaren nu, som de satte in i somras. Hade hoppats på att de hade glömt det. Efter rotavdrag hamnade summan på 16500. Kunde ju haft roligare för pengarna. Jag kunde stannat hemma 2-3 mån längre med Elsa om inte annat.

Elsa har somnat i min famn nu och jag sitter här o följerhockeyn lite. Tingsryd ligger under! Jippi!

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0