Trött

Elsa har precis somnat. Hon har vänt på dygnet helt o hållet känns det som. Krille är iväg på fest igen, så vi är själva hemma. Imorgon är det ju Krilles sista dag hemma, så jag hoppas att vi hittar på ngt kul. Tänkte ta ett bild på Elsas rum ikväll på hur hon har lyckats stöka till det idag. Alla leksaker ligger på golvet + innehållet i hennes byrålodor, så jag vet inte om man ska skratta eller gråta när man ser det. Om jag kommer ihåg ska jag ta ett kort sen iaf. Det är inte bara i hennes rum som det ser ut så utan hon rensar allt som kommer i hennes väg. Är grymt trött på att städa o plocka upp saker hela tiden. Lika bra att jag lägger mig snart, för nu känner jag mig enbart gnällig. Återkommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0