Sista dagen gjord

Då har man äntligen jobbat sin sista dag. Tycker ändå det har varit roligt att få jobba lite. Nu blir det hemmamys i 2½ mån innan inskolningen på dagis börjar. Vet fortfarande inte var hon hamnar på dagis, men jag hoppas att de hör av sig snart. Idag har vi gjort knäck. Vet inte hur de blev än. Tänkte göra en omgång till sen för det blev inte så många.
Imorgon blir det en städdag då vi ska fira julen här hemma ju. krille erbjöd sig att åka o köpa ny diskmaskin om jag städade själv, haha... Diskmaskinen får klara sig året ut innan vi köper ny. Krille får allt hjälpa till stt städa imorgon :P
Efter att ha gåstrejkat har Elsa börjat gå en massa. Det är så roligt att se henne gå omkring här inne. Jaja, bättre sent än aldrig.

Nu ska jag wordfeuda lite.

God Jul om jag inte skriver mer innan!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för de fina korten jag fick.Julkortet pryder kylen o det stora kortet står på byrån i hallen. Jasså du vill inte ha en ny diskmaskin nu till jul som ni ska fira hemma. Du kunde ju ta den om Krille städade toaletterna o tvättstugan. En bra deal att erbjuda tycker jag. Ha nu en trevlig jul o hälsa alla. Kram

2011-12-22 @ 21:56:41
Postat av: Sandra

God Jul Caroline typisk att du ska sluta nu när ja snart börja men tiden gå snabbt. Usch ja ha sån ångest över att börja jobba :-( Hadet bra Kramar

2011-12-23 @ 07:06:25
Postat av: krille

jag säger bara OM diskmaskinen går sönder så är det inte jag som diskar iaf...

2011-12-23 @ 23:29:54
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

God Jul! :)

2011-12-24 @ 11:38:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0