Kalasdags

Ikväll ska vi på kalas hos Manda som fyllde år 8 dec. Tror det är 7 år hon fyller. Har lite dålig koll måste jag erkänna.

Vi hade en toppendag i Malmö i måndags och jag fick med mig en hel del julklappar hem. Sedan har jag jobbat resten av veckan, så jag har varit så trött idag. Jag passade på att vila en stund o wordfeuda lite när Elsa sov nyss. Måste snart hoppa in i duschen med. Igår bakade Elsa, krille o jag pepparkakor:) Elsa ville bara äta degen ;) Idag skulle jag ha julpyntat, men jag får skjuta på det till imorgon istället. Tänkte jag skulle få upp lite tomtar o så.. Det börjar ju närma sig jul. På julafton blir det att fira den här med hela tjocka släkten förutom Karin, Jimmy, Noah och Tim. Synd att inte alla kunde vara med, men vi blir rekordmånga ändå. I vanliga fall brukar vi ju dela släkten i 2 delar när vi firar jul. Ska bli kul att få vara många i år.

Nä, nu ska jag ner o vika lite tvätt. Ska se om inte Krille kan ge Elsa en smörgås, så jag får vika tvätten ifred. Det är ju dags för lite mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0