Helgen

Vi har haft besök från skåne hela helgen. Igår spenderade vi dagen på Leos lekland i Kalmar och sedan på IKEA. Köpte lite smått o gott inför julen. Mest julklappar kan jag avslöja. Imorgon åker jag till Malmö för lite julshopping. Elsa och Krille får stanna hemma, men jag tror inte de har någonting emot det ;) Tar tåget som går 6.38, så det blir att stiga upp tidigt imorgon. Jobbar bara 2½ vecka till innan jag går hem, men jag är knappt ledig någonting fram tills dess. Förutom imorgon är jag bara ledig helgen. Veckan efter jobbar jag 6 dagar. Ska bli så skönt att få vara hemma på heltid igen.

En bild på Elsa när hon och Krille bakade chokladbollar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0