År 2011

Förra året var jag duktig och gjorde en sådan fin sammanfattning av år 2010. I år känner jag att det har varit ett riktigt skitår så därför kommer jag inte att sammanfatta året. Den ena tråkigheten efter den andra har kommit det senaste halvåret. Hoppas verkligen på ett bättre 2012!

Idag har jag o Elsa varit o handlat lite. När jag skulle betala upptäckte jag att VISA-kortet var borta. Som tur var hade jag lite kontanter så jag kunde betala ändå. Har letat efter kortet här hemma, men hittar det inte. Det känns ju kul att vara utan pengar när man är hemma själv. Får nog ta och beställa ett nytt kort. Tur att jag bara är hemma själv i en vecka iaf.

Hoppas att ni alla får en bra kväll.

Gott Nytt År!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0