Stan

Har precis varit ute och gått en lite promenad med hundarna. Elsa somnade strax innan jag gick.
Idag har Elsa och jag varit i stan och träffat Marja. Vi åt på stan och sedan gick vi i lite affärer. Jag var ute efter en höstjacka till Elsa, men hittade lite annat med:  mössa, strumpbyxor, skor, fleecebyxor och en halsduk blev det med. Nu har hon lite kläder inför hösten iaf. Till vintern ska jag försöka få tag i en Molo overall. De ska tydligen vara en av de bästa. En ny kostar 1200, men jag ska se om jag kan bjuda hem en på Tradera. Kan tänka mig att ge 500 för en iaf. Hittade en som var använd av ett barn två gånger, så den är ju nästan som ny.
Festen hos Linda var kanonkul och alla var på topp. Det blev lite sånger ståendes på stolarna, haha.. Dagen efter blev Elsa och jag lite förkylda, så vi har inte varit på topp i veckan. Elsas tänder som jag såg för längesedan har ännu inte spruckit igenom, men nu är de på G ser jag, så hon är väl extra gnällig därför. Krille har blivit förkyld inatt, så han är med extra gnällig :P
Imorgon ska jag se om jag inte kan städa lite här inne. Börja lite nu ikväll, men det var inte så lätt med en gnällig Elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0