Jag är trött...

Idag fick jag min första sovmorgon på över 3 veckor. Krille tog Elsa när hon vaknade idag och jag fick sova ända till kl 9. Då kom Krille in med Elsa till mig och det första hon gjorde var att kräkas över mig, så det var bara att hasa sig upp. Vi var på fest hos Karin och Jimmy igår, så jag är fortfarande lite seg känner jag. Skulle behöva sova en stund till. Var ute och gick med Elsa så hon somnade innan, men så började hundarna skälla så hon vaknade efter en kvart. Blir man trött eller??
I fredags var på bjudna hem till Jennie, så vi har det bra vi. Äter borta varje dag, hihi. Idag får jag nog göra min korv stroganoff som jag hade tänkt att göra redan i fredags.
Var uppe och spikade dit ett par lister precis, så nu är det nog bara 15 kvar typ att spika dit :P Sedan måste vi köpa nya element och lampor innan rummet är helt klart.


Elsa testar sina nya skor som inhandlades tidigare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0