Inte så mkt kvar

Idag har de varit här i knappt 5 h och fortsatt med tapetseringen. Det återstår bara ett par timmar kvar innan det är klar. De kommer tillbaka på måndag, så på tisdag kan jag äntligen börja göra i ordning där uppe. Ska bli skönt att få ett tv-rum igen. Det blir väldigt blommigt, men det var ju så jag ville ha det. Älskar ju blommigt.
Elsa och jag har precis varit ute och gått en kort runda, men hon somnade iaf. Sailet är ikväll, men jag orkar inte gå på det i år. Hade Krille varit hemma, så hade vi nog kört in en runda, men vad ska jag in där själv om?

En bit på vägen, men bilderna blev inte så bra då jag tog mot fönstret:






Vad vårt gigantiska rum ser litet ut på bilderna. 12 rullar tapeter går det iaf åt till hela rummet och då är det nästan bara halva väggar mest...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fint det blir! Kram Hanna

2011-08-13 @ 17:49:48
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Tina

Det blir jättefint. Kram på er alla 3

2011-08-14 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0