IKEA plus lite annat

Igår kväll var jag och Elsa och badade i Rödeby simhall. Med oss hade vi Manda, Jannie och Julia. Hon plaskade och plaskade, men frös hela tiden så efter 45 min var hon blå om läpparna. Tyvärr var det lite kallt i poolen. Tror de bara har 32°C i bassängen på söndagarna.
Idag vaknade jag shoppingsugen så det blev en runda till kalmar. Var där i många timmar. Handlade ett par hyllor på IKEA som vi ska ha där uppe med Elsas leksaker i och sedan handlade vi lite annat. Det blev en runda på stan och där köpte jag mig ett par nya röda pumaskor:) Jag är ju en pumabög.
Ikväll är Krille och festar lite hos ngn polare och jag och Elsa har varit en runda hos pappa och sedan åkte vi till W och gick en runda. Snacka om att det var en trött Elsa, som jag kom hem med. Hon drack välling och sedan somnade hon direkt. Hoppas hon sover bra inatt för imorgon har jag planerat in ett besök på leklandet med Karin, Noah och Tim. Krille sa att han ville följa med, men vi får väl se hur han mår imorgon, hehe.. Ska försöka sätta ihop mina hyllor imorgon med. Ingen mening att jag börjar nu ikväll. Behöver plocka i ordning här inne istället.

Återkommer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0