Ett till inlägg idag

Det är inte oftar man bloggar två ggr om dagen. Hantverkarna var här i 3 h idag. De ska komma tillbaka imorgon. Hoppas de ska börja tapetsera då. Jag är så ivrig. Vill ju se hur det blir.
Elsa har sovit minimalt lite idag, så nu ikväll när jag bar henne och pratade i telefon med pappa så bara nickade hon till. Hon har aldrig tidigare somnat när man har gått och burit henne. Hon vaknade dock igen när jag tog på henne pyjamasen, men efter en vällingflaska somnade hon igen. Hoppas bara på att hon sover gott inatt med. Jag ska lägga mig tidigt då de som ska tapetsera kommer kl 8 imorgon igen och kl 8.30 ska jag köra o hämta Krille. Vi hinner ses ett par timmar imorgon iaf. Det är ju bätre än inget.

Status från tv-rummet:




En gubbe hann de iaf göra på väggen :P
Jaja, hoppas bara det blir bra sen när tapeterna kommer upp.

Ska se om jag inte kan gå upp o duscha nu när Elsa sover. Man får passa på.

Återkommer med tapetbilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0