Det var den här semestern det

Dags för krille att börja jobba imorgon. Vad tomt det kommer bli. Var ju så länge sedan jag var själv nu. Kan inte direkt skriva att jag längtar tills han kommer hem för då börjar ju jag snart att jobba. Börjar nästan ångra mig att jag inte var självisk och tog all föräldrarledighet själv.
Veckan har rullat på fort och vi har hunnit måla lite. Igår kväll var vi hos Karin och Jimmy och åt gott och hade det trevligt. Det var jag som fick dricka, så idag mår man lite halvdåligt. Känner mig mest seg. Vi har precis varit ute och gått en runda, så nu sover Elsa ute i sin vagn.




Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken härlig stil hon har när hon ligger på magen. Man blir glad när man ser henne. Kram till er alla 3

2011-08-05 @ 10:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0