Sommarvärme

Hade det riktigt trevligt igår på stars and stripes. Weronica ringde precis innan jag skulle köra och frågade om hon skulle passa Elsa, så jag var barnfri hela kvällen igår. Agnes hade tagit ett så fint kort på henne. Jag har redan skickat iväg det för förstoring.


Idag körde jag till pappa tidigt. Hade med mig kameran för att ta kort på min moped och hans motorcykel. Ska försöka sälja dem på blocket. Fick mig en trevlig surprise när jag kom fram. Kroppkakor!
Idag har det verkligen varit sommarvärme. Kl 9.30 visade termometern 19 °C i Fågelmara på den stora skylten bredvid Felix. Vi har varit ute och njutit hela dagen.

Elsa provsitter dockvagnen lite:



Söta lillkusinen Tim:



Imorgon ska det tydligen bli lite kallare igen. Kan verkligen inte klaga på den värmen som har varit nu. Ska förresten på agility imorgon igen. Ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Marja

Du, såg på tv för att tag sedan ett program om bebismodeller. Typ omslagsbilder till mamma tidningar. Kanske hade vart ngt för Elsa, hon blir så himla bra på bild ;)

2011-04-28 @ 12:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0