Soft dag

Idag har vi bara tagit det lugnt hela dagen. Vi var ute och gungade en liten stund, men även idag blåste det ju en hel del. Elsa har kommit in i en period då hon sover dåligt om dagarna. Idag sov hon bara en halvtimme på förmiddagen och i eftermiddags var jag så trött, så jag tog faktiskt bilen och körde en runda i hopp om att hon skulle somna. Vi hamnade i Kristianopel till slut. Satt länge och kollade på havet innan vi körde hem igen.
Nu ikväll har hon varit extremt gnällig och skrikig, så hon somnade redan vid kl 20. Innebär nog att hon kommer vakna vid 5 imorgon. Inatt vaknade hon vid 4 och var piggelin.

Svar till Marja: ja barnmodell hade ju varit nice:)

Nu ska jag gå uppp och kolla på några avsnitt av tre kronor

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej hoppas ni mår bra? Otäckt med Elsa att hon blev så dålig härom dagen. Theo sover inte heller om dagarna. Typ 30 min förmiddag och 30 min em hopplöst ibland och så bli de så gnälliga sen. Många gånger vi fått bära honom hem när vi varit ute och gått med hunden Theo vägra ligga ner förutom när han sover. Men iof sover bättre om natten så det få man vara glad för. Tro att de gör mkt att de är så ljust ute. När va de du skulle börja jobba? Kram

2011-04-29 @ 07:48:12
URL: http://loprat954.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0