Feber

Inatt sov Elsa från klockan 21 till kl 6, då jag fick väcka henne. Därefter somnade hon om igen. Tyckte hon kändes varm nu när jag tog upp henne på morgonen. 38.5 °C hade hon nu. Hon har precis fått Alvedon, så jag hoppas hon blir piggare snart. Förra gången hon vaccinerades reagerade hon inte alls, så jag hoppades på att hon inte skulle göra det nu heller. Får se om hon piggnar till till ikväll. Vi ska ju på hockey.. men det är tur att man har en snäll mamma annars som har lovat att passa Elsa. Har hon hög feber ikväll stannar jag ju givetvis hemma. Känns inte kul att lämna iväg henne då. Kan inte göra så mkt annat än att ge febernedsättande och amma ofta. Får hoppas att hon är bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0